Kepler College of Astrological Arts and Sciences:
Τετραετές πρόγραμμα σπουδών στην Ιστορία και συμβολογία της Αστρολογίας
Sophia Centre for the Study of Cosmology in Culture:
MA Cultural Astronomy and Astrology
Εκπαιδευτικοί οργανισμοί
Αστρολογικές ενώσεις - οργανισμοί
Astrological Association of Great Britain
National Council for Geocosmic Research
American Federation of Astrologers
International Society for Astrological Research
Research Grants for the Critical Study of Astrology
CURA: International Astrology Research Centre
Φιλοι αστρολογιας Ελλαδος
Ιστοσελίδες
http://www.skyscript.co.uk
http://www.astro.com
Online συλλογές δεδομένων
Lois Rodden's AstroDatabank
Celebrity Astro*Search
Debtocracy by BitsnBytes
Το περιμένουμε πως και πως , και είναι έτοιμο !!!!!!
Μια μικρή γεύση με το ακόλουθο απόσπασμα
Ίσως είναι το πιο σημαντικό μέρος στην ερμηνεία της ωριαίας και γίνεται πριν ακόμη φτιάξουμε το χάρτη. Είναι ο καθορισμός αυτού που πραγματικά αποτελεί το θέμα της ερώτησης.
Οι ερωτήσεις είναι συχνά μέσα σε ένα σύννεφο ασάφειας από άσχετες λεπτομέρειες. Υπάρχει μια τέχνη στο να κόβουμε δρόμο μέσα από τις ασάφειες για να φτάσουμε στο κόκαλο του θέματος
Ο διάσημος φυσικός Ρ.Πενρόουζ ισχυρίζεται ότι "είδε" το σύμπαν ΠΡΙΝ το "Μπιγκ Μπανγκ"
Η Αστρολογία ως γνωστό είναι ένα σύνολο από παραδόσεις και πεποιθήσεις που υποστηρίζουνπως υπάρχει άμεση σχέση στη κίνηση των ουρανίων σωμάτων και στα δρώμενα στη Γη,
κυρίως ως προς τη συμπεριφορά και χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν τη προσωπικότητα.
Μέχρι τα τέλη του 17ου αιώνα, αστρολογία και αστρονομία ήταν άρρηκτα συνυφασμένες.
Πλέον όμως, είναι παραπάνω από σαφές πως Αστρολογία και Αστρονομία είναι δυο εντελώς
διαφορετικές ειδικότητες.
Η Αστρονομία είναι η μελέτη των ουρανίων σωμάτων και είναι αποδεκτή επιστήμη,
ενώ αντίθετα η Αστρολογία είναι μια ειδικότητα που βασίζεται σ' ένα διαχρονικό συμβολισμό
και στην ουσία είναι αυτό που θα λέγαμε: ψευδοεπιστήμη.
Παρ' ολ' αυτά οι άνθρωποι έμμεσα η άμεσα ασχολούνται και σήμερα θα δούμε
τις πέντε κορυφαίες εφαρμογές Αστρολογίας για Linux.

Μήπως αυτές τις μέρες ζούμε έντονα ή μοιραία πάθη?Μήπως θεωρούμε τον άλλον κτήμα μας και είμαστε έτοιμοι να παραδοθούμε άνευ όρων χωρίς να σκεφτούμε το αύριο?Εάν κάτι απο όλα αυτά συμβαίνει ειναι απολύτως φυσιολογικό γιατί η γλυκιά κ χαριτωμένη αφροδίτη έχει περάσει και διανύει το ζώδιο του σκορπιού.
Εδώ τα έντονα συναισθήματα κυριαρχούν χάρη στην έντονη επιρροή του πλούτωνα που θέλει ό,τι αγγίζει να το μεταμορφώνει άλλοτε σε μια αφροδίτη υποταγμένη στο πάθος και άλλοτε σε μια αφροδίτη πλυμμηρισμένη απο το αίσθημα της εκδίκησης.Οι ισχυρές δυνάμεις έλξης,η διάθεση γεμάτη πάθος και η ταλάντευση ανάμεσα στα όρια του αυτοελέγχου και της ακολασίας,είναι ιδιότητες που τις χαρίζει ο άρης ο βασικός κυρίαρχος πλανήτης του σκορπιού,και φυσικά στο σκοτεινό βασίλειο του άρη η αφροδίτη φαντάζει σαν ένα βαμπίρ που είναι έτοιμο να ρουφήξει μέχρι και την τελευταία ανάσα του θύματος όμως είναι επικίνδυνα γοητευτικό ,όπως όλα τα πλάσματα της νύχτας.
Ουρανός – Πλούτων – Ερμής ο συνδυασμός του μεγάλου αστρολόγου ερευνητή

Σε μια προσπάθεια μου να εντοπίσω κοινά σημεία μεταξύ των μεγαλύτερων αστρολόγων παρατήρησα ότι ο συνδυασμός Ερμή , Πλούτωνα , ουρανού είναι παρόν .Στις 5 από τις 6 περιπτώσεις που εχω παραθέσει οι πλάνητες σχηματίζουν τριμερείς δομές μεταξύ τους με όψεις ίδιας κατηγορίας δηλ. 1η – 8η -7η αρμονική εκτός από την περίπτωση του Dr. Walter Koch όπου η πλανήτες σχηματίζουν μεν όψεις μεταξύ τους αλλά όχι της ίδιας κατηγορίας . Ο συνδυασμός αυτός βρίσκεται πολύ συχνά σε χάρτες μεταρρυθμιστών επιστημόνων εφευρετών και αστρολόγων , αστρολόγων που έχουν αλλάξει ή εχουν επηρεάσει βαθιά τον τρόπο θεώρησης τον αστρολογικών δεδομένων . Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτού του συνδυασμού είναι αυτό του Νίκολα Τέσλα που υπήρξε επιστήμονας , ένας από τους μεγαλύτερους εφευρέτες όλων των εποχών .

Ένας μεγάλος ροκ καλλιτέχνης , και πώς να μην είναι άλλωστε με τον κυβερνήτη του Μεσουρανήματος ( Πλούτωνα ) στην απόλυτη μοίρα έξαρσης του Ποσειδώνα σε σύνοδο ιδιομοιρίας με τον Βόρειο Δεσμό της Σελήνης .
Αστρολογικές Συναντήσεις Καλοκαιριού (Αύγουστος 2010 )
Μετά τις επιτυχημένες καλοκαιρινές Αστρολογικές συναντήσεις της 31ης Ιουλίου και 7ης Αυγούστου στο Λαύριο
To Σάββατο 21 Αυγούστου η αστρολογοπαρέα θα ξαναμαζευτεί στο Λαύριο άλλη μια φορά, για μπανιο, φαγητό και αφθονη αστροσυζήτηση, εντός, εκτός και επι τα αυτά. Περιμένουμε όλους όσους ενδιαφέρονται και αγαπούν την Αστρολογία .
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του παρόντος ιστολογίου.
Η Ρωσία Φλέγεται – επισιτιστική κρίση προ των πυλών
Με την υπόθεση ότι η ώρα και η ημερομηνία ίδρυσης της Ρώσικης δημοκρατίας είναι σωστη θα παρουσιάσω κάποια κρίσιμα σημεία με την μέθοδο του ηλιακού τόξου που έδωσαν τα γεγονότα που όλοι μας παρακολουθούμε , πηγή για την ώρα είναι το αρχείο του Janus astrology software με δεκάδες αστρολογικούς χάρτες κοσμικούς που είναι είδη διορθωμένοι από αστρολόγους πάροχους του λογισμικού .
Ο Μεγάλος Επιταχυντής Αδρονίων (LHC) παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Μέσα από τη σύγκρουση δεσμών πρωτονίων με πρωτοφανή ενέργεια, την παρακολούθηση των σωματιδίων που προκύπτουν από αυτές τις συγκρούσεις και την αναπαράσταση των πρωταρχικών γεγονότων που τα δημιούργησαν, οι φυσικοί θα έχουν πραγματικά κατασκευάσει το μοναδικό μικροσκόπιο μέγιστης ταχύτητας σάρωσης και ύψιστης ανάλυσης, όπου κάθε πρωτόνιο προσφέρει μια σύντομη εικόνα της δομής του διπλανού του.....και η πρόοδος είναι δυνατή μόνο κάτω απο τον Νόμο της Μεταμόρφωσης !!!Elipha Levi
De occulta philosophia 1 Κορνήλιος Αγρίππας (Heinrich Cornelius Agrippa )
Γεννήθηκε το 1486 στην Κολωνία και έζησε μια περιπετειώδη και πολυτάραχη ζωή. Υπήρξε λαμπρός επιστήμων και διακρίθηκε σαν συγγραφέας, φιλόσοφος, γιατρός και στρατιωτικός. Αλλά δεν αρκέστηκε μόνο σ’ αυτά. Το ανήσυχο πνεύμα του και η δίψα για μάθηση τον οδήγησαν στη μελέτη της αλχημείας και της Καβάλλας, μόνο που αυτές τις ασχολίες τις πλήρωσε ακριβά σ’ όλη του τη ζωή. Λέγεται ότι πολλά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τον Αγρίππα ενσωματώθηκαν αργότερα από τον Γκαίτε στον Φάουστ.
Εφαρμοσμένη κοσμοβιολογία Paul Joseph Goebbels (Β μέρος) Ο Εμπρησμός του Ράιχσταγκ
Βιβλίο:Lunar Astrology( Σεληνιακή Αστρολογία ) του Alexandre volguine
Εφαρμοσμένη κοσμοβιολογία Paul Joseph Goebbels (Α μέρος)

Οι ‘Πύλες’ του Carrelli
Συγγραφέας Δρ. Χρήστος Παΐζης
Ένα εξαιρετικό βιβλίο , γραμμένο από τον σοβαρότερο Έλληνα Αστρολόγο , τον Δρ. Χρήστο Παΐζη στο οποίο παρουσιάζονται αναλυτικά τα φορτισμένα αυτά ενεργειακά σημεία του Ζωδιακού που αποκαλούμε ΠΥΛΕΣ οι οποίες ήταν γνωστές από την Αρχαιότητα και τα εισήγαγε στην Νεότερη εποχή ο μεγάλος Ιταλός Αστρολόγος Α. Carelli.
O Συγγραφέας στο βιβλίο του αυτό παρουσιάζει και εξηγεί γιατί αυτά τα σημεία θεωρούνται τόσο σημαντικά αλλά περιγράφει και την σημασία που έχει ένας πλανήτης όταν κάνει κάποια όψη συγκλίνουσα ή αποκλίνουσα με το σημείο αυτό.
Ακολουθεί απόσπασμα :
Βιβλίο : H βίβλος της αστρολογίας : Judy Hall
Για να δείτε τις απαντήσεις ή ερμηνείες, μετακινήστε τον δείκτη του ποντικιού, πάνω σε οποιαδήποτε περιοχή του μαυρισμένου κειμένου.
Πάντως, καλό θα είναι να μην βιαστείτε να το κάνετε αυτό. Δοκιμάστε τον εαυτό σας πρώτα.
Ένα κορίτσι, ενώ ήταν στην κηδεία της μητέρας της, συνάντησε έναν άνδρα που δεν γνώριζε. Σκέφτηκε ότι ήταν καταπληκτικός, ο άνδρας των ονείρων της και τον ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα, αλλά δεν ζήτησε ποτέ τον αριθμό του τηλεφώνου του και έτσι δεν μπορούσε να τον βρει μετά την κηδεία. Μερικές ημέρες αργότερα το κορίτσι σκότωσε την αδελφή του.
Ερώτηση: Ποιο ήταν το κίνητρο της, για τη δολοφονία της αδελφής της;
Η απάντηση ακολουθεί μαζί με μια μικρή ανάλυση. Πριν τα δείτε, απαντήστε εσείς στην ερώτηση όπως νομίζετε καλύτερα.
Απάντηση:
Ήλπιζε ότι ο τύπος θα εμφανιζόταν στην κηδεία της αδελφής της.
Εάν απαντήσατε σωστά, σκέφτεστε όπως ένας ψυχοπαθής.
Αυτό ήταν ένα τεστ που ένας διάσημος Αμερικανός ψυχολόγος χρησιμοποίησε για να βρει εάν κάποιος έχει την ίδια νοοτροπία με έναν δολοφόνο. Πολλοί δολοφόνοι που είχαν ήδη καταδικαστεί και βρίσκονταν στη φυλακή, απάντησαν σ’ αυτό το τεστ με αυτόν ακριβώς τον τρόπο.
Εάν δεν απαντήσατε σωστά, καλό για σας.
Ας υποθέσουμε ότι συμβαίνουν 5 πράγματα ταυτόχρονα μέσα στο σπίτι σας που απαιτούν την προσοχή σας.
1. Χτυπάει το τηλέφωνο.
2. Το μωρό σας κλαίει.
3. Κάποιος χτυπάει την πόρτα σας.
4. Έχετε αφήσει τα ρούχα απλωμένα στο μπαλκόνι και έχει αρχίσει να βρέχει.
5. Έχετε αφήσει την βρύση ανοιχτή στην κουζίνα και το νερό έχει αρχίσει να ξεχειλίζει από το νεροχύτη.
Με ποια σειρά θα διευθετούσατε τα παραπάνω προβλήματα;
Απάντηση:
5: Πρώτα αυτά που προκαλούν συνέπειες.
1: Αυτό που δεν μπορεί να διορθωθεί (χωρίς αναγνώριση κλήσης).
3: Που ξέρεις μπορεί να βοηθήσει με το μωρό.
2: Αχ αυτή η γυναίκα…
4: Δεν βαριέσαι, θα σταματήσει και θα στεγνώσουν.
Δώστε προσοχή στην παρακάτω εικόνα. Τι βλέπετε;

Απάντηση:
Οι έρευνες έδειξαν ότι τα παιδιά δεν μπορούν να δουν το ζευγάρι που συνουσιάζεται, γιατί δεν έχουν τέτοιες εικόνες στην πρωτεύουσα μνήμη τους και αντί γι’ αυτό βλέπουν 9 δελφίνια.
Σημείωση: Αυτό είναι ένα τεστ για «διεστραμμένα μυαλά». Αν δυσκολευτείτε να δείτε τα δελφίνια για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα τότε υπάρχει κάποιο μικρό…πρόβλημα!
Παρατηρήστε την ακόλουθη εικόνα και δώστε μια γρήγορη περιγραφή της.

Πολλοί άνθρωποι που τους ζητήθηκε να δώσουν μια γρήγορη περιγραφή της εικόνας αυτής, έτειναν να την περιγράψουν ως ένα σύνολο σκαλιών που ανεβαίνουν και άλλο ένα που κατεβαίνουν, με τα αριστερά σκαλιά να ανεβαίνουν και τα δεξιά να κατεβαίνουν. Η αντίδραση αυτή είναι πιθανό να επηρεάζεται από το δυτικό τρόπο ανάγνωσης από αριστερά προς τα δεξιά. Ενώ αυτοί που διαβάζουν από δεξιά προς τ’ αριστερά, όπως οι Άραβες, τείνουν να περιγράφουν το ακριβώς αντίστροφο.
Διαβάστε την παρακάτω ιστορία και απαντήστε στην ερώτηση όσο πιο αυθόρμητα και γρήγορα μπορείτε.
Είναι δυο νησιά γειτονικά. Στο ένα ζει ένας άγριος (βάρβαρος, απολίτιστος) και ένας πολιτισμένος.
Στο άλλο νησί ζουν αρκετοί άνθρωποι, μεταξύ αυτών και μια κοπέλα που είναι ερωτευμένη με τον πολιτισμένο και έχει σχέση μαζί του. Θέλει να πάει στο απέναντι νησί
προκειμένου να συναντήσει τον αγαπημένο της. Ρωτάει τον μοναδικό βαρκάρη του νησιού, πόσα θέλει να την πάει απέναντι με τη βάρκα του.
Ο βαρκάρης της απαντά ότι δε θέλει λεφτά και ότι θα την πάει στο νησί του καλού της, υπό τον όρο ότι θα είναι γυμνή μέσα στη βάρκα.
Η κοπέλα σοκάρεται…δεν ξέρει τι να κάνει και πάει να ζητήσει τη βοήθεια του σοφού του νησιού. Αυτός αφού, την άκουσε με προσοχή, της απάντησε: «Να κάνεις παιδί μου αυτό που σε προστάζει η καρδιά σου…».
Κι έτσι η κοπέλα αποφάσισε να πάει γυμνή, προκειμένου να συναντήσει τον αγαπημένο της.
Πράγματι, τυπικός ο βαρκάρης την πήγε. Στην προκυμαία όμως ήταν ο άγριος…ο οποίος μόλις είδε γυναίκα και μάλιστα γυμνή…τη βίασε…
Την στιγμή του βιασμού έρχεται ο πολιτισμένος βλέπει το σκηνικό και έξαλλος λέει στην κοπέλα να τα μαζέψει και να φύγει αμέσως! Δεν τη θέλει πια…χωριζουν… Και την διωχνει.
Τέλος ιστορίας. Εσείς πρέπει να αξιολογήσετε τα 5 πρόσωπα, από τον καλύτερο ως στον χειρότερο, δηλαδή, στο νούμερο 1 αυτός που πιστεύετε ότι ήταν ο καλύτερος, στο 2 ο αμέσως επόμενος… και στο 5 ο χειρότερος όλων.
Υπενθυμίζονται τα πρόσωπα:
Άγριος, πολιτισμένος, κοπέλα, βαρκάρης, σοφός…
Απάντηση-ερμηνεία:
Η σημασία του κάθε προσώπου:
Βαρκάρης=Ανάγκη για απόκτηση χρημάτων.
Πολιτισμένος=Το ενδιαφέρον για την άποψη του κόσμου.
Κοπέλα= Η ανάγκη για συναίσθημα.
Σοφός= Η σημασία που δίνεται στη λογική.
Άγριος= Η βαρύτητα που δίνεται στο σεξ.
Ξυπνάτε ξαφνικά σ’ ένα πολύ μεγάλο σκοτεινό δωμάτιο. Δεν ξέρετε γιατί και πως είστε εκεί μέσα. Καταλαβαίνετε ότι τα ρούχα που φοράτε δεν είναι δικά σας. Είστε πάρα πολύ ιδρωμένοι παρ’ όλο που το δωμάτιο είναι κρύο και τα ρούχα που φοράτε ελαφριά. Θέλετε να φωνάξετε, μα φοβάστε να το κάνετε. Νομίζετε πως κάποιος θα ακούσει ότι ξυπνήσατε και θα έρθει να σας κάνει κακό. Μένετε λοιπόν αγχωμένοι μέσα στην ένταση προσπαθώντας να εξηγήσετε κάτι, έστω και το παραμικρό, μα τίποτα δεν φτάνει τη λογική σας. Στο βάθος, αρκετά μακρυά ένα μικρό φως απαλύνει το απόλυτο σκοτάδι από τη χαραμάδα μιας πόρτας. Θέλετε να πάτε εκεί, έστω για ένα δευτερόλεπτο… Νιώθετε πως εκεί μέσα κάθεται ένα και μόνο ένα άτομο το οποίο αγαπάτε και ότι αυτό το άτομο έχει έρθει εκεί για ένα και μόνο σκοπό…όχι για σας λυτρώσει μα για να σας πει μία και μόνο μία λέξη και μετά να χαθεί. Δε σας πειράζει όμως αυτό…εσείς απλά θέλετε να ακούσετε αυτή τη λέξη…αυτή η λέξη θα είναι η λύτρωσή σας… Αυτη η λέξη θα σας διώξει κάθε φόβο…
Οι ερωτήσεις:
1) Ποιο άτομο θα θέλατε να είναι αυτό;
2) Ποια λέξη θα θέλατε να ακούσετε από το στόμα του;
3) Τι ρούχα φαντάζεστε ότι φοράτε;
4) Πώς φαντάζεστε το δωμάτιο;
5) Έξω τι είναι; μέρα ή νύχτα;
6) Γιατί βρίσκεστε εκεί;
Απαντήσεις-ερμηνεία:
Το άτομο – Είναι το άτομο που αγαπάμε ή εμπιστευόμαστε ή και τα δύο όσο κάθε τι στη ζωή μας. Είναι το μοναδικό άτομο που θα θέλαμε να συναντήσουμε σε αυτή τη στιγμή της καινούριας μας «ζωής» έστω και για μια μόνο φορά…
Η λέξη – Οι λέξεις δηλώνουν τα εξής:
1) Κάτι που λαχταρούσαμε να ακούσουμε από το συγκεκριμένο πρόσωπο μα οι εγωισμοί ή άλλες συνθήκες της καθημερινότητας του απαγόρευαν να ξεστομιστεί…
2) Κάτι που ακούγαμε και νιώθαμε καθημερινά από το συγκεκριμένο άτομο και μας άρεσε τόσο που μας έκανε να ζούμε μόνο γι’ αυτό ώστε να είναι και το τελευταίο πράγμα που θα θελήσουμε να πάρουμε μαζί μας.
3) Κάτι που θα έπρεπε να είχαμε πει εμείς στο συγκεκριμένο πρόσωπο μα δεν το είπαμε ποτέ…
Τα ρούχα – Τα ρούχα που φανταζόμαστε ότι μας συνοδεύουν λοιπόν στο θάνατό μας εκφράζουν το οικονομικό επίπεδο της βιολογικής μας ζωής ή ακόμα και το πόσο «κακομαθημένοι» είμασταν ώς «ζωντανοί». Άλλοι αδιαφορούν αν στη κατάσταση που βρίσκονται θα είναι γυμνοί, ξεσκισμένοι, σκονισμένοι και άλλοι φαντάζονται τον εαυτό τους με μεταξωτά λευκά φορέματα, φτερά κ.α.
Το δωμάτιο – Δηλώνει με ένα ξεχωριστό τρόπο το καλό και το κακό μέσα μας.Το δωμάτιο είναι το αποτέλεσμά των τύψεών μας ως ζώντες άνθρωποι. Δε μας ανέφερε κανείς ότι το δωμάτιο είναι τρομακτικό, γεμάτο υγρασία και ανατριχιαστικά αντικείμενα. Το μόνο που αναφέρθηκε είναι σκοτεινό όπου σκοτεινό δε σημαίνει και τρομαχτικό. Ένα αρμονικό σκοτάδι δεν είναι φρικιαστικό…
Έτσι λοιπόν καθένας ανάλογα με τις συνειδησιακές του ανησυχίες κατατάσσει τον εαυτό του στο ανάλογο δωμάτιο…
Μέρα ή νύχτα – Το «έξω» είναι η ζωή, όποιου το μυαλό έπλασε τη ζωή φωτεινή (δηλ. ημέρα). Δηλώνει πως η ζωή του είχε νόημα και σκοπό και νιώθει πως είναι αδικημένος να είναι κλεισμένος στο σκοτάδι… Όποιου το μυαλό έπλασε το σκότος πρέπει να βρει περισσότερα ενδιαφέροντα στη ζωή του. Είναι σαν να μην είχε διαφορά η μία κατάσταση από την άλλη. Σαν να λέει: «Ε σιγά δεν άλλαξε και τίποτα…».
Γιατί βρίσκεστε εκεί; – Αυτό το κομμάτι έχει να κάνει καθαρά με την αξιολόγηση της φαντασίας του καθενός. Δεν υπάρχει ερμηνεία για τις απαντήσεις αυτές και αποσκοπεί μόνο στη λειτουργία της σκέψης.
πηγή:www.pare-dose.net
Μια από τις πιο εκπληκτικές κι αινιγματικές φυσιογνωμίες του 16ου αιώνα στην Ευρώπη είναι και ο Φίλιππος Αυρήλιος Θεόφραστος Μπομπάστους φον Χοχενχάϊμ (Philipp Auroleus Theophrast Bombast von Hohenheim), διάσημος αλχημιστής, ερμητικός φιλόσοφος, γιατρός και χημικός, περισσότερο γνωστός σαν Παράκελσος, όπως ο ίδιος προτιμούσε να ονομάζεται.
Γεννήθηκε το 1493 μ.Χ. στο χωριό Αϊνζίντελντ της Ελβετίας και ήταν γιος ενός γιατρού και μιας διευθύνουσας νοσοκομείου. Τα πρώτα χρόνια της ζωής του εκπαιδεύτηκε από τον πατέρα του, που τον δίδαξε τις στοιχειώδεις γνώσεις γύρω από την αλχημεία, τη χειρουργική και την ιατρική. Για κάποιο διάστημα είχε δάσκαλό του το διάσημο ουμανιστή κι αλχημιστή Ιωάννη Τριθέμιο, ηγούμενο του Σπανχάιμ.
Από το 1507 και για πέντε χρόνια παρακολούθησε διαδοχικά μαθήματα στα πανεπιστήμια Βασιλείας, Τύμπιγκεν, Βιέννης, Λειψίας, Χαϊδελβέργης και Κολωνίας, αλλά απογοητεύτηκε απ' όλα. Το 1510 πήρε δίπλωμα ιατρικής από το πανεπιστήμιο της Βιέννης και λίγα χρόνια αργότερα επίσης δίπλωμα ιατρικής από το πανεπιστήμιο της Φεράρας. Αυτή την εποχή άρχισε να χρησιμοποιεί το όνομα Παράκελσος, "para-Celsus"(πάνω ή πέρα από τον Κέλσο), τον περίφημο Ρωμαίο γιατρό του 1ου αιώνα μ.Χ., που στο έργο του "De Medicina" κωδικοποίησε τις ιατρικές γνώσεις των Ρωμαίων.
Είκοσι χρονών άρχισε μια σειρά από ταξίδια που κράτησαν δώδεκα περίπου χρόνια. Επισκέφθηκε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Κάτω Χώρες, Δανία, Σουηδία, Αγγλία, Ρωσία, Ουγγαρία, κ.α. Λέγεται ότι έφτασε μέχρι την Ινδία, όπου μυήθηκε σε εσωτερικές διδασκαλίες από τους Βραχμάνους, κι ότι εκεί διδάχτηκε για τα πνεύματα της φύσης και για τους κατοίκους του αόρατου κόσμου που αναφέρει αργότερα στα βιβλία του. Σύμφωνα με τον Βαν Χέλμοντ, το 1521 πήγε στην Κωνσταντινούπολη, όπου έμαθε το μεγάλο μυστικό της φιλοσοφικής λίθου από έναν Άραβα μύστη.
Το 1515 βρίσκεται στην Ισπανία σαν κουρέας-χειρούργος στο στρατό του Καρόλου του Α΄ και λίγο αργότερα στην Ιταλία, όπου ακολουθεί τα στρατεύματα της Δημοκρατίας της Βενετίας σα στρατιωτικός γιατρός.
Πηγαίνει στο Σάλτσμπουργκ στη διάρκεια της εξέγερσης των χωρικών και, επειδή συμπαθεί τις επιδιώξεις τους και τους νοσηλεύει, κατηγορείται για συμμετοχή σε επαναστατικές ενέργειες. Συλλαμβάνεται μετά την αποτυχία της εξέγερσης, αλλά γλιτώνει από την αγχόνη χάρις σε μαρτυρίες ότι ποτέ δεν έλαβε τα όπλα. Αναγκάζεται όμως από τις Αρχές να εγκαταλείψει την πόλη.
Στις περιπλανήσεις του αυτές συγκέντρωνε πολλές γνώσεις και πληροφορίες όχι μόνο από γιατρούς, χειρούργους κι αλχημιστές, αλλά κι από δήμιους, κουρέες, τσιγγάνους, βοσκούς, πράγμα που προκαλούσε πολλά δυσμενή σχόλια και κατηγορίες σε βάρος του από τους εχθρούς του.
Ήταν τριάντα τριών χρονών όταν διορίστηκε καθηγητής της Φυσικής και της Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Βασιλείας και θέλησε να αναθεωρήσει την ιατρική επιστήμη, με βάση τις γνώσεις που είχε συγκεντρώσει από τα ταξίδια του και τις εμπειρίες του. Σύντομα, φοιτητές απ' όλη την Ευρώπη έρχονται για να διδαχτούν από αυτόν και οι θεραπείες, ανίατων μέχρι τότε ασθενειών, που πέτυχε τον έκαναν να αποκτήσει μεγάλη φήμη και πολλούς οπαδούς.
Όμως οι νεωτεριστικές αντιλήψεις του, οι πετυχημένες θεραπείες του, η αντίθεσή του προς τη σχολαστική ιατρική και την τυφλή αποδοχή της αυθεντίας του Γαληνού και του Αβικέννα, ο εριστικός του χαρακτήρας, τον έκαναν να βρεθεί σε ρήξη με το ιατρικό κατεστημένο και με τους φαρμακοποιούς της πόλης. Έτσι αναγκάστηκε να φύγει από τη Βασιλεία και να αρχίσει μια νέα σειρά περιπλανήσεων, ακολουθούμενος συχνά από μεγάλο αριθμό μαθητών.
Τελικά εγκαταστάθηκε στο Σάλτσμπουργκ, όπου πέθανε το 1541μ.Χ. σε ηλικία σαράντα οκτώ χρονών κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες. Λέγεται ότι, στη διάρκεια ενός συμποσίου, δέχτηκε επίθεση από κάποιους που είχαν μισθώσει μερικοί γιατροί που ήταν εχθροί του, με αποτέλεσμα να πέσει και να πάθει κάταγμα στο κρανίο, που προκάλεσε το θάνατό του μετά από μερικές ημέρες.
Πράγματι αυτός ο παράξενος, αινιγματικός και ιδιοφυής άνθρωπος που διέτρεξε όλη την Ευρώπη κάνοντας θαυματουργές θεραπείες και που συντέλεσε - όπως άλλωστε κι ο Κορνήλιος Αγρίππας - στην εξάπλωση του θρύλου του Φάουστ, είχε πολλούς ενθουσιώδεις οπαδούς αλλά και πολύ περισσότερους φανατικούς εχθρούς, κυρίως ανάμεσα στους γιατρούς. Ήταν ένας άνθρωπος που χτύπησε όλες τις ιατρικές και φιλοσοφικές αυθεντίες της εποχής του, διακήρυξε καινούργιες ιδέες και τις υπερασπίστηκε με τρόπο βίαιο, προκαλώντας έτσι πολλές αντιδράσεις.
Ο Παράκελσος μελέτησε σα γιατρός το κοινωνικό περιβάλλον και την επαγγελματική απασχόληση των ανθρώπων (όπως των μεταλλωρύχων) καθώς και τα κοσμικά φυσικά φαινόμενα ως ασθενογόνους παράγοντες. Παράλληλα έδωσε μεγάλη σημασία στα ηθικά και κοινωνικά προβλήματα του καιρού του κι ήταν αμείλικτος απέναντι σε όλους εκείνους - από τον αυτοκράτορα μέχρι τον Πάπα και τους κοινούς τοκογλύφους -που εκμεταλλεύονταν τους φτωχούς και που υπάρχουν και ζουν "ενάντια στο Θεό". Ως γιατρός και ως φιλόσοφος δεν μπορούσε να ανεχθεί το ψέμα, την υποκρισία, τη σοφιστεία.
Κατηγορήθηκε για ματαιοδοξία και κομπορρημοσύνη, και είναι γεγονός ότι ήταν περήφανος για τις ικανότητες και τα επιτεύγματά του, δε δόξαζε όμως τον ίδιο του τον εαυτό αλλά μόνο το πνεύμα που ανύψωνε την ψυχή του. Έλεγε: "Δεν επαινώ τον εαυτό μου, αλλά η Φύση μου δίνει τον έπαινο, γιατί γεννήθηκα από τη Φύση και την ακολουθώ. Με γνωρίζει και τη γνωρίζω".
Υπερόπτης ήταν απέναντι στους μεγάλους και τους ισχυρούς και καυστικός απέναντι σε αυτούς που θεωρούσε διεφθαρμένους ή αγράμματους, αν και διέθεταν πανεπιστημιακά διπλώματα. Εκδήλωνε όμως αθόρυβα και έμπρακτα την ανθρωπιά του στους άρρωστους και στους φτωχούς, από τους οποίους δεν έπαιρνε χρήματα προκαλώντας έτσι την οργή των συναδέλφων του.
Ο Γιούνγκ έλεγε ότι ο Παράκελσος είναι ο επαναστάτης που έφερε στη ζωή τη νέα ιατρική κι ότι έβλεπε σε αυτόν "τον πρωταγωνιστή όχι μόνο του τομέα της χημικής ιατρικής, αλλά και του τομέα της εμπειρικής ψυχολογικής θεραπείας".
Ο Παράκελσος πράγματι συνέβαλε ουσιαστικά στην πρόοδο της σύγχρονης ιατρικής. Το 1530 έγραψε την καλύτερη κλινική μελέτη για τη σύφιλη κι έκανε χρήση υδραργύρου για τη θεραπεία της. Υποστήριζε ότι η "αρρώστια των μεταλλωρύχων" (σιλίκωση) προέρχεται από την εισπνοή μεταλλικών ατμών. Ήταν ο πρώτος που εισήγαγε τη μέθοδο της φαρμακολογικής δόσης, τη χορήγηση σε μικρές δόσεις, μια εντελώς νέα αντίληψη για εκείνη την εποχή, που προκαταλαμβάνει τη σύγχρονη πρακτική της ομοιοπαθητικής.
Έλεγε ότι ο άνθρωπος είναι για το σύμπαν ότι είναι ο μικρόκοσμος για το μακρόκοσμο. Και οι δύο αποτελούνται από τα ίδια στοιχεία, βασικά άλατα, θείο και υδράργυρο. Υποστήριζε επίσης ότι τα φαινομενικά άψυχα μέταλλα και ορυκτά είναι γεμάτα από ζωή. Η χημειοθεραπεία είναι ο τρόπος με τον οποίο ο μακρόκοσμος θεραπεύει το μικρόκοσμο. Ο άνθρωπος είναι, όσον αφορά το σώμα του, μια χημική σύνθεση και η αρρώστια είναι μια δυσαρμονία όχι των "χυμών" του Γαληνού, αλλά των χημικών στοιχείων τα οποία αποτελούν το σώμα. Εδώ υπάρχει η πρώτη σύγχρονη θεωρία για το μεταβολισμό.
Ήταν επίσης ο πρώτος που συνέδεσε τη βρογχοκήλη με τα μέταλλα, ιδιαίτερα το μόλυβδο, στο πόσιμο νερό. Μελέτησε τη θεραπευτική δράση διάφορων χημικών στοιχείων και παρασκεύασε και χρησιμοποίησε χημικά φάρμακα που περιείχαν υδράργυρο, θείο, σίδηρο και θειικό χαλκό, συνενώνοντας έτσι την ιατρική με τη χημεία. Παρασκεύασε επίσης φάρμακα από φυτά καθώς και εκχυλίσματα και ελιξίρια, συνδυάζοντας πειραματικές παρατηρήσεις με αλχημικές αντιλήψεις. Υποστήριζε ότι υπάρχουν φυτά που προσελκύουν τις επιρροές των άστρων με τα οποία είναι συμπαθητικά συνδεδεμένα κι ότι, χρησιμοποιώντας αυτά τα φυτά για φάρμακο, μπορούμε να προσελκύσουμε τις πλανητικές επιρροές που χρειάζονται για να αποκαταστήσουμε την ζωτικότητα στα άρρωστα μέρη. Συνέβαλε στην πρόοδο για την κατανόηση της επιληψίας και συσχέτισε την παράλυση και τις διαταραχές της ομιλίας με τραύματα της κεφαλής.
Ο ίδιος ο Παράκελσος δεν έγραψε πολλά έργα. Συνήθως υπαγόρευε αυτά που ήθελε στους μαθητές του κι ελάχιστα απ' αυτά τυπώθηκαν όσο ζούσε, όπως η "Μεγάλη Χειρουργική", έργο που το αφιέρωσε στο βασιλιά Φερδινάνδο και γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Τα έργα του αφορούν θέματα ιατρικής, αλχημείας, φυσικής ιστορίας, φιλοσοφίας, μαγείας.
Τι είναι Μαγεία για τον Παράκελσο; Η μεγαλύτερη από όλες τις φυσικές επιστήμες, γιατί περιλαμβάνει γνώσεις γύρω από την ορατή και την αόρατη φύση. Δεν είναι μόνο επιστήμη αλλά και τέχνη, γιατί δεν μπορεί να τη μάθει κανείς από τα βιβλία, αλλά να την αποκτήσει με πρακτική εμπειρία. Το να αποκτήσει κανείς αυτή την εμπειρία σημαίνει να γίνει σοφός. "Η Μαγεία και η μαγγανεία είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα, και υπάρχει τόση διαφορά ανάμεσά τους όση ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι, ανάμεσα στο άσπρο και στο μαύρο". Όσον αφορά την τέχνη της θεραπευτικής, μπορούμε να φτάσουμε σε αυτήν όχι με λογικούς συλλογισμούς, αλλά με "κάποια αποκάλυψη", που κάνει τον αληθινό γιατρό "μάγο" και την τέχνη του "Magica". Γιατί οι ασθένειες και τα αποτελεσματικά φάρμακα είναι πράγματα κρυφά και δεν μπορούν να αποκαλυφθούν παρά με το μέσο που ονομάζει "Sidereum Corpus", το αστρικό σώμα του εσωτερισμού.
Στο σημαντικότερο έργο του, που φέρει το λατινικό τίτλο "Philosofia sagax"ή και "Astronomia magna", αλλά είναι γραμμένο γερμανικά, αναφέρεται στην επταπλή σύνθεση του ανθρώπου την οποία περιγράφει λεπτομερώς και την επεξηγεί. Οι αντιλήψεις του για αυτήν είναι παρόμοιες με τις ιδέες που έχουν πάνω στο ίδιο θέμα οι περισσότεροι παραδοσιακοί πολιτισμοί. Και το ίδιο ισχύει για τα πνεύματα της φύσης και για άλλα όντα του αόρατου κόσμου στα οποία αναφέρεται διεξοδικά.
Για τον Παράκελσο υπάρχουν πέντε αόρατες αιτίες από τις οποίες μπορεί να προέρχονται οι ασθένειες. Υπάρχουν:
1) ασθένειες που προέρχονται από αστρικές επιδράσεις που δρουν πάνω στο αστρικό σώμα του ανθρώπου κι από εκεί στο φυσικό του,
2) ασθένειες που προκαλούνται από ξένα σώματα, δηλητηριώδεις ουσίες κι εσωτερικές εμφράξεις,
3) ασθένειες που προκαλούνται από την ανώμαλη κατάσταση φυσιολογικών λειτουργιών,
4) ασθένειες που προέρχονται από ψυχολογικά αίτια ή νοσηρή φαντασία και
5) ασθένειες που οφείλονται σε πνευματικές αιτίες που δημιουργήθηκαν σε προηγούμενες ζωές από ανυπακοή στο θεϊκό Νόμο.
Τριακόσια περίπου χρόνια πριν από το Μεσμέρ, γνώριζε πολύ καλά και χρησιμοποιούσε σε διάφορες ασθένειες τις θεραπευτικές δυνάμεις του μαγνητισμού.
Οι διαμάχες γύρω από τον Παράκελσο συνεχίστηκαν και μετά το θάνατό του. Πολλοί Γάλλοι και Γερμανοί γιατροί εκτίμησαν το επιστημονικό του έργο και τον αποκάλεσαν Λούθηρο της ιατρικής, ενώ οι εχθροί του εξακολουθούσαν να τον χαρακτηρίζουν ως "φιλόσοφο χωρίς λογική" και τα ιατρικά του συγγράμματα ως προϊόντα διανοητικής ανισορροπίας. Το έργο του στο σύνολό του δεν έχει ακόμα μελετηθεί κι εκτιμηθεί. Μόλις στο 1952 επιχειρήθηκε από τον K. Goldammer η συστηματική έκδοση των συγγραμμάτων του που αναφέρονται στην κοινωνική ηθική και την κοινωνική πολιτική.
Ο Θεόφραστος φον Χοχενχάιμ ενέπνευσε και το μεγάλο Άγγλο ποιητή του 19ου αιώνα Ρόμπερτ Μπράουνινγκ που τον απαθανάτισε στο μεγάλο ποιητικό του έργο "Παράκελσος", βλέποντας τον περισσότερο σαν ένα είδος Φάουστ.
πηγή:focusmag.gr
Dr.Χρήστος Παΐζης
Υπάρχουν πολλά συστήματα πρόβλεψης στην Αστρολογία, άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο αποτελεσματικά, αλλά σχετικά απλά, άλλα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Ένα από τα πιο εργονομικά, λειτουργικά και αποτελεσματικά συστήματα είναι το Solar Arc (Ηλιακό τόξο). Γιατί όμως ονομάζεται έτσι; Η απάντηση είναι απλή: γιατί στο σύστημα αυτό -που εντάσσεται στα προοδευτικά ή προχωρημένα συστήματα- όλοι οι πλανήτες και τα σημεία μετακινούνται κάθε χρόνο τόσο, όσο μετακινείται - προχωρά ο Ήλιος. Και επειδή ο Ήλιος «προχωρά» -συμβολικά πάντα- 0° 59' το χρόνο, μέση ταχύτητα, όλοι οι πλανήτες προχωρούν το ίδιο προς τα εμπρός, (ακόμα και οι Δεσμοί της Σελήνης και οι ανάδρομοι πλανήτες προχωρούν μπροστά, κάτι βέβαια που δεν συμβαίνει με το σύστημα των δευτερευουσών προόδων, που η κίνηση είναι μέρα - έτος). Διαφέρει επίσης τo solar arc και από το σύστημα μοίρα έτος, γιατί σ' αυτό το σύστημα οι πλανήτες και τα σημεία προχωρούν μία μοίρα, ενώ στο solar arc -όπως είπαμε- ακολουθούν την κίνηση του Ηλίου που είναι συνήθως μικρότερη της μοίρας.
Οι εξισώσεις της Κοσμοβιολογίας - Σύστημα Reinhold Ebertin
Κοσμοβιολογία είναι το σύστημα που οικοδόμησε ο Reinhold Ebertin, η περίφημη «θεωρία των μεσοδιαστημάτων», θεωρία που έχει τις ρίζες της στον Guido Bonati, το φημισμένο αστρολόγο της αυλής του Frederic II, τον Alan Leo, τον Frank Grahn και τον Albert Knieps, ο οποίος επηρέασε πολύ και τον ιδρυτή της Σχολής του Αμβούργου (Uranian – Hamburger Schule), ο οποίος και δημιούργησε τον τεχνικό όρο «πλανητικές εικόνες» (Planetenbilder).
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΕΤΥΠΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ KEPLER

Αν και το θέμα αυτής της μελέτης είναι ιστορικό, ο σκοπός του είναι
όχι μόνο να απαριθμήσει τα γεγονότα σχετικά με την επιστημονική ιστορία
ή ακόμα και πρώτιστα να παρουσιάσει μια αξιολόγηση ενός μεγάλου
επιστήμονα αλλά μάλλον να επεξηγήσει τις ιδιαίτερες απόψεις σχετικά με
την προέλευση και την ανάπτυξη των εννοιών και τις θεωρίες της φυσικής
επιστήμης λαμβάνοντας υπόψη ένα ιστορικό παράδειγμα.
Stephen Hawking - Το Χρονικό του Χρόνου

σότεροι, και ό,τι με δυσκολία μπορεί να παρακολουθήσει η επι-
στημονική ελίτ της εποχής μας.
Οταν ήμουν παιδί, μου άρεσε να σκέφτομαι μεγάλα ερωτήματα προτού με πάρει ο ύπνος. Ενα από τα αγαπημένα μου ήταν το «έχουμε ελεύθερη βούληση;». Το να πηγαίνω το μυαλό μου μπρος-πίσω ανάμεσα στις πιθανότητες μου έκανε καλό - ήταν μια καλή τεχνική για να με πάρει ο ύπνος. Τώρα είμαι ενήλικος και αρκετά τυχερός ώστε να έχω μια δουλειά που με κάνει να σκέφτομαι ερωτήματα όπως αυτό. Τι έχει λοιπόν να πει ένας επιστήμονας για την ελεύθερη βούληση;
Καρκίνος - Αιγόκερος Oι δυο ηλιοστασιακές πύλες (εισόδου και εξόδου των ψυχών ) Πέτρου Γράβιγγερ

Βασικό σύμβολο της πορείας των ψυχών τόσο κατά την κάθοδο αυτών προς την ενσάρκωση, όσο και κατά την έξοδο από τον κύκλο της εκδηλωμένης ζωης (εκ του κύκλου των ενσαρκώσεων ) αποτελούν οι δυο ηλιοστασιακες πύλες , του καρκίνου και του αιγόκερου. Το σύμβολο αυτό έχει αρχαιότατη καταγωγή , αναφέρεται ήδη από τον όμηρο και συναντάτε ακόμη σε βεδικά κείμενα των αρχαίων Ινδών , που είναι κατά πασαν πιθανότητα άριας προελεύσεως
Απάντηση:
Να αναλύσουμε λίγο τον συγγραφέα....
Η βάση του κειμένου βρίσκεται στην φράση '' η έξαρση της Αγάπης'' , από εκεί αρχίζει και ξετυλίγεται το κουβάρι και μιλάει φυσικά για το ζώδιο των Ιχθύων και την Αφροδίτη η οποία εκεί βρίσκετε σε έξαρση... οφθαλμοφανές? Ναι...(για όσους γνωρίζουν στοιχειώδη αστρολογία) πως όμως συνδέεται αυτό με την αρχική πρόταση...''Η Αληθινή ευσέβεια , η οποία αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της θρησκείας’’…. Η Αφροδίτη στο ζώδιο του Ποσειδώνα και παραδοσιακά του Δία(θρησκεία) θα μπορούσε εύκολα να ''χαθεί'' , να εξαπατηθεί και να εξαπατήσει καθώς ο Ποσειδώνας συνδέεται και με την έμπνευση αλλά και με την εξαπάτηση είτε τον άλλων είτε στην περίπτωση του να χάσει την επαφή με την πραγματικότητα ο ίδιος) , όμως η Αφροδίτη είναι ιεραρχικός κυβερνήτης του Αιγόκερου(κάνοντας μια παράκαμψη στο θέμα για να γίνει πιο κατανοητό κάθε ζώδιο έχει 3 κυβερνήτες- τον κλασσικό που όλοι πολύ λίγο ξέρουμε- τον εσωτερικό – και τον ιεραρχικό) που κυβερνάται από τον Κρόνο, και είναι γνωστό πως ο Κρόνος συνδέεται με την άτεγκτη, σκληρή , και αδέκαστη δικαιοσύνη γιαυτό και η έξαρση του είναι στον Ζυγό, το ζώδιο της δικαιοσύνης- και ποιος πλανήτης κυβερνάει τον Ζυγό? Η Αφροδίτη....
Και συνεχίζει....''επειδή όταν η αγάπη έχει ανέλθει σε υψηλές βαθμίδες''.... στην αστρολογία ξέρουμε πως οι πλανήτες έχουν οκτάβες , η ανώτερη οκτάβα της Αφροδίτης είναι ο Δίας(θρησκεία, φιλοσοφία, επέκταση) και η ανώτατη ο Ποσειδώνας(ιδεαλισμός)....''δεν επιτρέπει πλέον την ύπαρξη εμποδίων για την ένωση με τον Θεό''....Το ζώδιο των Ιχθύων είναι συνδεδεμένο με τα δεσμά και την αιχμαλωσία και πιο συγκεκριμένα με την αιχμαλωσία της ψυχής στα δεσμά της ύλης(αυτό ως προς την εσωτερική Αστρολογία σύμφωνα με την Μπειλη, ). Είναι δε το τελευταίο ζώδιο του Ζωδιακού και σηματοδοτεί το Τέλος ενός κύκλου και την Αρχή ενός καινούριου γιαυτό και εσωτερικός κυβερνήτης είναι ο Πλούτωνας(θάνατος και Αναγέννηση). Σπάσιμο λοιπόν των δεσμών(επίγειων) και επιστροφή στον Δημιουργό(μέσω του θανάτου).
Και για όσους πιστεύουν στην ενσάρκωση ο Ποσειδώνας είναι εσωτερικός κυβερνήτης του Καρκίνου. Τα σημεία απ' όπου οι ψυχές εισέρχονται στην γη είναι τα σημεία του Καρκίνου(είσοδος) και του Αιγόκερου(έξοδος).
Βιβλιογραφία: Tα Παράδοξα της Υψηλής Επιστήμης, Elipha Levi
Πλήρης , εύχρηστη, Λειτουργική και Εργονομική εισαγωγή στην Αστρολογία, Δρ. Χρήστος Παίζης
Του ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΝΟΥΣΕΛΗ
''Η Αληθινή ευσέβεια , η οποία αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της θρησκείας , είναι η έξαρση της αγάπης , επειδή όταν η αγάπη έχει ανέλθει σε υψηλές βαθμίδες δεν επιτρέπει πλέον την ύπαρξη εμποδίων για την ένωση με τον Θεό..''

Επειδή κατά καιρούς έχουν υποθει διάφορα για την συγχρονικότητα και πολλοί είναι εκείνοι που την συγχέουν με την αστρολογία ή ερμηνεύουν την αστρολογία ως ένα συγχρονιστικό φαινόμενο αποφάσισα να δημοσιεύσω την διάλεξη του C.G.Jung όπου ο ίδιος δίνει τον ορισμό της συγχρονικοτητας και ξεκάθαρα λέει για την σχέση αστρολογίας συγχρονικοτητας :
Είμαστε σε μια κάπως ευνοϊκότερη περίπτωση όταν στρεφόμαστε στην αστρολογική
μέθοδο, δεδομένου ότι προϋποθέτει μια σημαντική σύμπτωση των πλανητικών όψεων
και θέσεων με το χαρακτήρα ή την υπάρχουσα ψυχική κατάσταση του ερευνητή. Στο
φως της πιο πρόσφατης αστροφυσικής έρευνας, η αστρολογική αντιστοιχία δεν είναι
πιθανώς θέμα συγχρονικότητας αλλά, κατά πολύ μιας αιτιακής σχέσης.
pitsirikos.blogspot.com

Η ευρέως διαδεδομένη εικόνα των αγγέλων με την ανθρωπόμορφη φυσιογνωμία, τα λευκά ρούχα, τα χρυσά φτερά και τις πέραν του κόσμου τούτου ιδιότητες, φαίνεται να γεννήθηκε από τη δυτική φαντασία, η οποία θέλησε μέσω των αγγέλων να προβάλει μια πιο ιδανική και εξαγνισμένη μορφή των ανθρώπων.
Η ιστορία, ωστόσο, των ποικιλόμορφων φτερωτών πλασμάτων που κατοικούν στους ουρανούς και ενίοτε επισκέπτονται τη γη ως αγγελιαφόροι των θεϊκών μηνυμάτων, δεν είναι αποκλειστικά χριστιανικό προνόμιο. Ο αρχαιοελληνικός θεός Ερμής, ο Έρωτας, η φτερωτή Νίκη, καθώς και η Ίρις, η πιστή αγγελιαφόρος του Δία, είναι καθώς φαίνεται οι φιλολογικοί πρόγονοι των χριστιανικών αγγέλων, με ιδιότητες ανάλογες των χριστιανικών απογόνων τους. Αγγελικές μορφές εμφανίζονται επίσης και σε άλλες θρησκείες: στον Ινδουισμό, στο Ισλάμ, στο Σουφισμό, στον Ιουδαϊσμό. Σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, όλες οι θρησκείες του κόσμου περιλαμβάνουν στη θεολογία τους τέτοιου είδους ουράνιες οντότητες.

Στοιχειό: Αέρας
- Τροχιά : Κινείται 1'23'' ανά έτος και ολοκληρώνει έναν πλήρη κύκλο γύρο από τον ήλιο σε 262 χρόνια είναι ο πιο γρήγορος από τους 8 υπέρ - ποσειδώνιουςΕίναι φύσεως Αφροδίτης και Δια είναι ουσιαστικά μια υπέρ-Αφροδίτη
Συμβολίζει:
- Τον Γάμο
- Τις Κοινωνικές ομάδες
- Τις Καλλιτεχνικές ενώσεις - ομάδες
- Τις Οργανώσεις
- Τα Γκρουπ ατόμων όπως και κλίκες
- Την Τέχνη
- Την Οικογένεια
- Τις Συνεργασίες και συνεταιρισμούς
- Τις Εταιρείες
- Τις Λέσχες ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα και συλλόγους
Οι Άξονες του CUPIDO
- ΜC /CUPIDO: Η αίσθηση και η συμπεριφορά που έχουμε απέναντι στην οικογένεια και στις συναναστροφές μας , η καλλιτεχνική αγωγή
- 0'Kριου / CUPIDO: Κοινωνικότητα . Εταιρείες . Τέχνη . Πολιτιστικές ομάδες .
- ASC/CUPIDO: Το γονεϊκό σπιτικό .Ακολουθώντας την οικογένεια .Το διαμέρισματο σπίτι . Η κατοικία . Η κοινωνικές επαφές . Η συναναστροφή με μελή οργανώσεων . Επαγγελματική συνεργασία .
- Ηλιος/CUPIDO: Μέλοι της οικογένειας। Αδέλφια। Ο γαμπρός ή παντρεμένος άντρας । φυσικές ενώσεις . Ένα μέλος της ομάδας . Ο καλλιτέχνης ή καλλιτεχνικέςενώσεις – ομάδες . Ο πεθερός. = Hades=Zeus Εμπόριο που έχει να κάνει με άνθρακα νάρκες ή ορυχεία .
- Σελήνη/CUPIDO: Η νύφη . Η σύζυγος . Η πεθερά . Οι οικογενειακές επαφές, ενώσεις . Ο ελεύθερος χρόνος . Ρουτίνα . Δεξιοτεχνία .
- Δεσμός/CUPIDO: Οι γαμήλιες προετοιμάσεις . Οικογενειακές σχέσεις – ενώσεις κοινών συμφερόντων . Ίδρυση ενώσεων .
- Ερμής/CUPIDO:Σκέψεις και συζητήσεις που αφορούν τον γάμο .Η καλλιτεχνική διάσταση ή καλλιτεχνικός παράγοντας . Ο λόγος . Μουσική . Δημόσιες συζητήσεις
- Αφροδίτη/CUPIDO: Γαμήλια ευτυχία . Ευχάριστη παρέα .αρμόνικες σχέσεις ειρηνικές ομάδες – ενώσεις .
- Άρης/CUPIDO : επαγγελματική συνεργασία καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Γάμος
=Kronos=Αρης/Ποσειδώνας .Άρνηση του νόμιμου γάμου
- Δίας/Cupido : Οικογενειακή ευτυχία . Μια τυχερή και επιτυχημένη συνεργασία . Ευτυχία στον γάμο. Επιτυχία στην τέχνη .Κοινωνικότητα . Επιτυχημένες ενώσεις .
- Κρόνος/CUPIDO: Χωρισμός στην οικογένεια . Χωρισμός στον γάμο . Η διάλυση των συνεργασιών .
- Ουρανός / CUPIDO : Ξαφνικός γάμος , Ξαφνικά γεγονότα στην οικογένεια
- Ποσειδωνας/CUPIDO : Άτυχοι γονείς . Διαφωνία στην οικογένεια η στις συνεργασίες .Έλλειψη στέγης .
=Ηades=Αρης Προσωρινή κατοικία ,έκτακτη ανάγκη . Αυτός που στεγάζεται κάπου προσωρινά . Καταλύματα στρατιωτών σε καιρό πολέμου .
- Πλούτωνας/CUPIDO: Αλλαγές στην οικογένεια όπως αρραβώνας – γάμος – γέννηση – θάνατος . Η παράδοση .Αλλαγές στην κοινωνία ή στις συνεργασίες .Μαζί με mc ουρανό και Poseidon το να συλλέξεις η να ολοκληρώσεις μια συλλογή .Ξεκαθαρίζοντας κάτι μαζί με άλλους . Η εξέλιξη και η αξιοποίηση της τέχνης .
- ΗADES/CUPIDO: Αρνητικές καταστάσεις σε ένα γάμο όπως φτώχεια-ανέχεια -απορία .κακοήθης συνεταιρισμοί . Εταιρίες και συνεργασίες που έχουνε πιάσει πάτο . Φιλαυτία . Εγωισμός και ατομικισμός . Φτωχές κοινωνίες ή οργανώσεις .Ατυχία στις σχέσεις λυπημένο περιβάλλον . Αποθήκευση – προμήθειες .συσσώρευση. μουσεία και συλλογές από αντίκες .συλλέκτης έργων τέχνης .
=Αρης=Zeus .Το βενζινάδικο η αποθήκευση καυσίμων
=Ουρανός = Άρης. Η άσκηση βίας κάτω από άθλιες συνθήκες σε έναν γάμο
=Ποσειδώνας=Mc .Το να αηδιάσει κάνεις λόγο των περιστάσεων
=Πλουτωνας=Διας .Το να βρεθεί κάνεις σε ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον ή να βελτιωθούν οι συνθήκες στο παρόν περιβάλλον του ατόμου .
- ZEUS/CUPIDO: H ίδρυση σωματίου – εταιρίας – οργανισμού - συλλόγου ή κοινότητας . Γάμος – καλλιτεχνική δημιουργικότητα . Στρατιωτικές οργανώσεις
- ΚRONOS/CUPIDO:Ο αρχηγός της οικογένειας. Διακεκριμένη κοινότητα η εταιρία . Υψηλή τέχνη ο μεγάλος καλλιτέχνης . Μεγάλοι οργανισμοί – επιχειρήσεις . Συναντήσεις σε κυβερνητικό επίπεδο . Η δανειοδότηση κάποιου γραφείου ή εταιρείας . Γραφεία μητρώων . Τα Ηνωμένα έθνη ή ομόσπονδα κράτη .
=Ποσειδώνας =Ερμής Ο μεγάλος ποιητής
- APPOLON/CUPIDO: Πολλαπλασιασμός( επέκταση) . Η διεύρυνση μιας κοινότητας η μιας ένωσης Ένας πολύ διάσημος καλλιτεχνικός η επιστημονικός οργανισμός . Επιστημονική επιτύχει . Σχολικές αίθουσες
- ADMETOS/CUPIDO: Απόρριψη από το τους άλλους . Το να σε αποφεύγουν . Η διάλυση κάποιας συνεργασίας η οργανισμού . Μοναξιά . Υπεκφυγή . Ο ερημίτης Μοναστήρι .
- VULKANUS/CUPIDO: Μεγάλο καλλιτεχνικό ταλέντο και καλλιτεχνικές δυνατότητες . Μεγάλη δύναμη και επιρροή σε κάποια ομάδα η ένωση . Ισχυρή οργάνωση – ομάδα το πολιτικό κόμμα .Μια μεγάλη οργάνωση .
- POSEIDON/CUPIDO: Πνευματική -θρησκευτική ή φιλοσοφική οργάνωση ή κοινότητα . Το δόγμα και η συγκέντρωση της πιστής
info:Alfred Witte Rules For planetary pictures
Markab 23PIS29 Alpha (α) Pegasus
Σύμφωνα με τον Πτολεμαίο είναι φύσεως Ερμή και Άρη και δίνει τιμές, πλούτη, τύχη αλλά και κίνδυνο από πυρετούς, κοψίματα, πυρκαγιά αλλά και έναν βίαιο θάνατο. Κατά την Elsbeth Ebertin αν ο απλανής αυτός βρίσκεται σε σύνοδο με τον Άρη τον Κρόνο ή Ουρανό φέρνει κίνδυνο από πυρκαγιά, όπλα ή έκρηξη . Προ πάντων όμως επηρεάζει την διάνοια δίνοντας ένα καλό μυαλό σε σχέση με τους αριθμούς , γενικά διανοητική υπεροχή αλλά και ταλέντο προπαγανδιστικό.
Hamal 07TAU40 Alpha (α) Aries
Σύμφωνα με τον Πτολεμαίο είναι φύσεως Άρη – Κρόνου και ευθύνεται για τις εκρήξεις βίας , την σκληρότητα αλλά και για τα εκ προ μελέτης εγκλήματα. Η Elsbeth Ebertin αναφέρει πως η κόντρα του Άρη και του Κρόνου που μοιάζει να γίνεται στον απλανή αυτό μπορεί να αποδειχθεί πολύ επικίνδυνη. Σε σύνοδο με ευμενής πλανήτες οι καταστροφικές του δράσεις ελαττώνονται.






.jpg)
.jpg)

















